תהליך מזורז המסייע להנהלות לרענן תפיסות, ולהתרחק ממנטליות כיבוי השריפות. התהליך מייצר קפיצת מדרגה מהירה בהבנת המצב וביכולת לפעול נכון בהתאם. המתודולוגיה שלנו יכולה להפוך את אירוע ה-offsite למקצועי ומשמעותי, ולצייד את המנהלים בכלים להתמודדות עם המציאות המשתנה.
- למי זה מתאים? חברות מבוססות וארגונים ותיקים שצברו ניסיון משמעותי ומעוניינים לבחון מחדש את פעילותם והאסטרטגיה שלהם בעקבות פרשת דרכים או אתגרים המתגלים בפעילותם.
- מתי רלוונטי? כאשר מתקיימים שינויים עמוקים בסביבה העסקית, או כאשר מזוהה פוטנציאל צמיחה חדש שהחברה לא ערוכה לממש.
- מי המשתתפים? צוות ההנהלה הנוכחי של החברה (C-level), עם עדיפות למייסדים במידה והם מנהלים פעילים. קיימת אפשרות לשלב חברי דירקטוריון או יועצים מקצועיים, לאחר היכרות עם מבנה הסדנה וההתאמה לדינמיקה הייחודית ולצורך.
- מה משך הסדנה? יום-יומיים, לאחר תהליך הכנה של מספר פגישות עם גורמי מפתח
- מה זה נותן? מרחב נייטרלי לבירור אפשרויות הפעולה הקיימות והכרעה במתווה ההתקדמות העסקי. אנחנו מנוסים בהפיכת תהליכים מורכבים וטעונים לחוויה מלמדת ומעוררת מוטיבציה. מנסיוננו, הספרינט האסטרטגי מייצר יישור קו בקרב הגורמים המובילים את החברה. היעדים אליהם חותרים הופכים מכתם מטושטש באופק ליעד חד וברור.
- איך נדע שצריך? לרוב זה משהו שנמצא באוויר כבר תקופה. המתח עולה – מול המשקיעים, הדירקטוריון או בין חברי ההנהלה, קיימות אי הסכמות לגבי הכיוון והיעדים, והמתח הזה לא נפתר באמצעים הקיימים. לרוב – מתחבאות סיבות נסתרות שחשיפה שלהן מאפשרת התמודדות מיידית ותכליתית עמן, אך קשה לעשות זאת ללא עזרה חיצונית.
מבנה התהליך
- היכרות עם החברה: מבנה, עובדים מרכזיים, מוצר, לקוחות מרכזיים, דו"חות כספיים וכיו"ב
- מחקר שוק קצר
- הסכמה עם גורמי ההנהלה על שאלות הייסוד של הסדנה והאופן בו ניגש אליהן.
- דיון במסקנות הסדנה לאור הבנות חדשות, ועיסוק מפורט בתוכנית האסטרטגית והעסקית
- בחינת התהליך בפרספקטיבה של הפעילות
- בחינת תהליכי ההטמעה והמימוש
לקוחות מספרים
ההכנה עזרה לנו להבין מה הסוגיות שאנחנו צריכים להתמקד בהן, ועל בסיס זה קיימנו סדנה שהיתה מוצלחת מאוד וסימנה את היעדים של החברה בשנת העבודה ולטווח הרחוק יותר.
מאיר חפץ
מנכ"ל Silver.net
בזמן קצר מאוד הצלחנו בעזרת צוות דואלוג להבין טוב יותר את האתגרים עם הלקוחות שלנו ובפיתוח המוצר, לפתור דילמות שפגעו בביזנס, ולמקד את החברה לשלבים הבאים.
לירן טנקמן
מקים CyActive מנכ"ל Rezilion
הסדנה באה לנו בדיוק במקום ובזמן. לקחת את כל הצוות המוביל של החברה ולדון בשאלות העסקיות הכי חשובות וגם לצאת מזה עם תכנית עבודה ברורה להמשך.
עומר קורן
מנכ"ל Webiks