יזמות – כינוס

בתהליך עולה הבנה של המושג המרכזי. כדאי לנו לחשוב בשלושה מוקדים.

  • מה האפקט – איזו השפעה אנחנו רוצים לעשות על העולם. מה אני רוצה שיקרה?
  • המערכת שלנו – איך אנחנו ערוכים מבית. מה סיפור שלי?
  • איך נראית הסביבה – מי קהל היעד שלי, מי הלקוחות שלי, מה המגמות, מה קורה בעולם. מה קיים?

שמים את המושג המרכזי במרכז המשולש. מכאן יש התחלה של גמגום חדש – מה אני רוצה ליצור בעולם (האפקט), הסביבה וכו'.

אני מבין שזה מארגן. אבל זה עדיין – יש בזה הרבה מרחבי גילוי. הכינוס הוא מיקוד הגילוי. 

לבית – לפתוח מרחב נקי במפה, לשים שם שלוש תיבות מלבניות. שם את המושגים המרכזיים באמצע ומדייק אותם ביחס לכל קודקוד. להמשך קריאה