מהי הנישה שלנו?

מסתבר שלמרות השאיפה שלנו להתפרש על שלושת המגזרים, הניסיון המעשי שלנו, החוויה המכוננת שלנו, מגבילים אותנו לסוג מסוים של קהל יעד בסוג מסוים של ארגונים. יש בזה יתרונות רבים. זה מחדיר מידה רבה של וודאות לתוך המיזם – מה שמעלה את סיכויי המימוש שלו.
פתאום אפשר לתכנן. אפשר לתכנן את מהלך השיווק ויצירת המוניטין, אפשר לתכנן את ההכנסות הצפויות לפי ההתקדמות בציר הזמן, אפשר למפות את הלקוחות, את המתחרים ואת השותפים שלנו.
אבל יכול להיות שיש משהו מגביל באפשר לתכנן הזה.

להמשך קריאה