למידה משמעותית
![מחשבים בכיתה מחשבים בכיתה](;https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/Islington_College_Multimedia_Lab.jpg)
מות המהפכה 4/4 – גן העדן האבוד: פעפוע של פדגוגיה חדשנית
הפוסט הרביעי בסדרה העוסקת בניסיון למהפכה מושגית במערכת החינוך מבקש לעסוק, כפי שהבטחנו, בכיוונים חדשים, ראשוניים, לנושא של למידה משמעותית. הרקע לפוסט הזה הוא
![המהפכה בעניינים צבאיים המהפכה בעניינים צבאיים](;http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/00/Gig_ov1.jpg)
מות המהפכה 3/4: ילדי המהפכה
בפוסטים הקודמים עסקנו במגבלות של מהפכות מושגיות ובהקשר המשותף של המהפכה בעניינים צבאיים ורפורמת הלמידה המשמעותית. היום ננסה לצלול יותר לתוך ההקשר של
![ילד בכיתה ילד בכיתה](;https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4e/PikiWiki_Israel_12265_Education_in_Israel.jpg)
מות המהפכה 2/4: משבר פס הייצור והצורך בתכלית במערכת החינוך
האם יש סדר בכאוס? באופן מרתק, דווקא מהפכות ושינויים מערכתיים מקיפים נוטים להציג קווי דמיון רבים, יש שיגידו רבים מדי. ברמת המיקרו קשה
![ילדים בכיתה ילדים בכיתה](;https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b6/PikiWiki_Israel_3522_Klas_a_Netzach_Israel_School_Petah-Tikva.jpg)
מות המהפכה 1/4: רפורמת הלמידה המשמעותית ביום שאחרי שי פירון
אנשי משרד החינוך מתלוצצים שעם הישמע דבר התפטרות שרי יש עתיד, נשמעה במסדרונות משרד החינוך צהלת רווחה: יש עתיד. למיטב זכרוני אין אח