אסטרטגיה לחברות טכנולוגיות

אסטרטגיה: תסריט ידוע מראש או טלטלה?
עולם הדימויים הרווח של האסטרטגיה יכלול כלי שחמט, חיצים ועיגולים, גרפים, כשכל החיצים מובילים תמיד להצלחה. יועצים מנסים לשכנע את העולם שמצוי תמיד

איך מבינים ופועלים בעידן של המהפכה הדיגיטלית?
המהפכה הדיגיטלית היא השינוי הכי רדיקלי בעולם הארגוני. הביטוי ״המהפכה התעשייתית הרביעית״ מתאר קפיצת מדריגה מהותית באופן שבו אנחנו מייצרים ועושים עסקים. המהפכה

סיפור על כוכבים ופרות: איך האסטרטגיה החדשה של גוגל תשפיע על כולנו?
זה קרה במקביל, אולי מהר מכדי שנוכל לשים לב. גוגל, או אולי חברת האחזקות אלפבית, הופכת את עורה. מי שעיצבה נדבכים שלמים מהתווך

Too Minimal Viable Product – כשה-MVP גורם לחשוב בקטן
מאמר 3/5 בסדרה ״Hacking Strategy" בנושא אסטרטגיה בעולם הסטרטאפים. לקריאת כל המאמרים בסדרה כולם מדברים על MVP (למה זה טוב?) ״מה ה-MVP שלכם?״

הון.סיכון: כיצד פוגע המודל המימוני בחדשנות של חברות הייטק
מאמר 2/5 בסדרה ״Hacking Strategy" בנושא אסטרטגיה בעולם הסטרטאפים. לקריאת כל המאמרים בסדרה אף אחד מהשותפים בקרנות הון-סיכון (VC) שאני מכיר לא פועל

Hacking Strategy: סדרת מאמרים בנושא אסטרטגיה בהייטק
למה המושג אסטרטגיה חסר בעולם הסטרטאפים? פוסט 1/5 בסדרה על אסטרטגיה בעולם ההייטק

השקר הגדול של התכנון האסטרטגי
במסגרת תהליכי הייעוץ שלנו, נתקלנו לא אחת בערבוב מושגי בין 'תכנון', 'אסטרטגיה' ו'תכנון אסטרטגי'. חברות שמשוכנעות שיש להן אסטרטגיה מכיוון שיש להן תחזיות

מי האסטרטג בחברות טכנולוגיות?
המילה אסטרטגיה במובנים העסקיים שלה משוייכת לרוב לתאגידים גדולים ומבוססים, והיא נתפסת כפחות שייכת לעולם הסטארטאפים. שם נמצא יותר נוכחות של מילים כמו

האופק וכח המשיכה
תהליך אסטרטגי עם חברות וארגונים נע לרוב בין שני קטבים: האופק – החזון אליו אנו שואפים, הפסגה העסקית אותה אנו רוצים לכבוש. כוח