לסביבה שאנחנו נמצאים בה יש השפעה מרחיקת לכת על היכולת שלנו לחשוב. זו כמובן לא תובנה חדשה וחז״ל כבר ניסחו זאת לפני כאלפיים
אחד המאמצים הגדולים שלנו בדואלוג הוא להניע ארגונים מתפיסה של אופטימיזציה למהלך של טרנספורמציה; משיפור של הפעילות הקיימת אל עבר מיצוי של פוטנציאלים
הבלוג שלנו, כנגזרת מהלמידה המקצועית שלנו בעולם, פוסע כבר מספר שנים על הסף בבירור הטוב והרע בעבודת הייעוץ. יש מעט מקצועות שמציבים את
המילה אסטרטגיה במובנים העסקיים שלה משוייכת לרוב לתאגידים גדולים ומבוססים, והיא נתפסת כפחות שייכת לעולם הסטארטאפים. שם נמצא יותר נוכחות של מילים כמו
פסיכולוגית: איך היה השבוע שלך חברת ייעוץ גנרית? חברת ייעוץ גנרית: אני לא יודעת, קמתי בבוקר, לבשתי רשמי, קניתי קפה בארקפה, עליתי למשרד בעזריאלי.
האם ניתן ללמוד אסטרטגיה? האם ניתן להעשיר את הכלים האסטרטגיים שבידנו? כיצד ניתן לחשוב מעבר למה שאנו יודעים? הפוסט מביא תמלול מתוך הפודקאסט
אַחַר-כָּך הִפְנָה אֶת פָּנָיו אֵלַי בַּפַּעַם הָאַחֲרוֹנָה כְּמוֹ בַּיוֹם שֶׁבּוֹ מֵת בִּזְרוֹעוֹתַי וְאָמַר: אֲנִי רוֹצֶה לְהוֹסִיף שְׁנַיִם לַעֲשֶׂרֶת הַדִּבְּרוֹת: הַדִּבֵּר הָאַחַד-עָשָׂר, "לא תִּשְׁתַּנֶּה"
כלי נגישות