פיתוח ידע

סטודיו דואלוג – הזמנה למחשבה
לסביבה שאנחנו נמצאים בה יש השפעה מרחיקת לכת על היכולת שלנו לחשוב. זו כמובן לא תובנה חדשה וחז״ל כבר ניסחו זאת לפני כאלפיים

גיבוש אסטרטגיה: הצגה בשתי מערכות
כדי לפתח חשיבה פורצת דרך יש להפעיל מערכות קוגניטיביות שפועלות באופן הפוך ומשלים. כיצד ניתן לעשות זאת בתהליכים אסטרטגיים?

מות המהפכה 4/4 – גן העדן האבוד: פעפוע של פדגוגיה חדשנית
הפוסט הרביעי בסדרה העוסקת בניסיון למהפכה מושגית במערכת החינוך מבקש לעסוק, כפי שהבטחנו, בכיוונים חדשים, ראשוניים, לנושא של למידה משמעותית. הרקע לפוסט הזה הוא

מקבלת החלטות ללמידה – הרהורים בעקבות פולמוס דרוקר-עמידרור
רביב דרוקר פרסם באתרו תמליל של שיחת רדיו שניהל בשבוע שעבר עם עם מי שהיה עד לא מזמן ראש המטה לביטחון לאומי, יעקב