בלוג
![לקראת מנהיגות חדשה: העימות של יהודה ויוסף במבט הסתגלותי](https://www.doalogue.co.il/wp-content/uploads/2017/01/Jean-Charles_Tardieu_Joseph_Recognized_by_His_Brothers_17881.jpg)
לקראת מנהיגות חדשה: העימות של יהודה ויוסף במבט הסתגלותי
סיפור יוסף ואחיו המשתרע על ארבע הפרשות האחרונות בספר בראשית, ומהווה את אחת הדרמות העשירות ביותר בתנ"ך. מעבר לעושר הסיפורי הכנוס במקרא עצמו,
![למדוד או להיות אפקטיביים?](https://www.doalogue.co.il/wp-content/uploads/2016/11/StC3B6wer_Titanic.jpg)
למדוד או להיות אפקטיביים?
בפוסט האחרון הצגנו 4 עצות למדידה רלוונטית בארגונים. בשולי הדברים הסתמנה מחשבה אחרת, כזו שחותרת תחת היגיון המדידה כמצפן מרכזי לניהול בעידן הנוכחי.
![ישראליזם, הרווארדיזם וניהול מערכתי](https://www.doalogue.co.il/wp-content/uploads/2016/07/WhatsApp-Image-20160712-2.jpeg)
ישראליזם, הרווארדיזם וניהול מערכתי
באחד מרגעי השיא בסרט הנהדר "הערת שוליים", מעיר הפרופסור הצעיר בשנינות אכזרית לסטודנטית כי "יש בעבודה שלך הרבה דברים נכונים והרבה דברים חדשים. הבעיה
![כנס דואלוג – מעבר ל-SWOT](https://www.doalogue.co.il/wp-content/uploads/2016/06/unnamed-file-2.png)
כנס דואלוג – מעבר ל-SWOT
ב-8 ביוני אנחנו מקיימים כנס למידה בנושא ניהול אסטרטגי בסביבה משתנה בשותפות עם היועץ הניהולי יוסי קורן. הכנס יעסוק בשינויים המתחוללים בעולם העסקי
![על השילוב בין למידה לניהול פרויקטים על השילוב בין למידה לניהול פרויקטים](;https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/83/Awesome_PBL_group.jpg)
על השילוב בין למידה לניהול פרויקטים
מזה זמן מנסים לשלב בבתי ספר ובמסגרות חינוך שונות למידה באמצעות פרויקטים (Project Based Learning). הרציונל הוא לעורר בתלמידים את הדחף ללמוד מתוך
![מגדלי פנורמה בחיפה מגדלי פנורמה בחיפה](;https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f4/Dan_Panorama_hotel_and_shopping_centre_-_Haifa.jpg)
חזון חזון ואין חזון
חזון הוא קודש הקודשים של מקצוע הייעוץ ופסגת ההצלחותיו – כל יועץ שמח לנסח את המשפט: "אנחנו עזרנו לחברה/ארגון/גורם X לנסח את החזון שלהם".
![הבעיות וההישגים של עבודה קשה](https://www.doalogue.co.il/wp-content/uploads/2015/11/12244485_972934399420227_8274559662536646942_o.jpg)
הבעיות וההישגים של עבודה קשה
בשבוע שעבר כתבנו על הנטייה הבעייתית שלנו לחבר בין עבודה קשה לתוצאות מדהימות. הטענה היתה שבמציאות החיבור הזה לא תמיד מתקיים, וככל שהמציאות
![בנגקוק בשקיעה בנגקוק בשקיעה](;https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f6/Bangkok_skytrain_sunset.jpg)
להתרגל לעבוד באקוסיסטם
אנחנו מצויים לקראת סיום של פרוייקט במסגרתו בחנו יחד עם הנהלה של עמותה גדולה את האסטרטגיה וגישת ההשפעה שלהם כיום. בתהליך הלמידה שלנו,
![מחשבים בכיתה מחשבים בכיתה](;https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/Islington_College_Multimedia_Lab.jpg)
מות המהפכה 4/4 – גן העדן האבוד: פעפוע של פדגוגיה חדשנית
הפוסט הרביעי בסדרה העוסקת בניסיון למהפכה מושגית במערכת החינוך מבקש לעסוק, כפי שהבטחנו, בכיוונים חדשים, ראשוניים, לנושא של למידה משמעותית. הרקע לפוסט הזה הוא
![המהפכה בעניינים צבאיים המהפכה בעניינים צבאיים](;http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/00/Gig_ov1.jpg)
מות המהפכה 3/4: ילדי המהפכה
בפוסטים הקודמים עסקנו במגבלות של מהפכות מושגיות ובהקשר המשותף של המהפכה בעניינים צבאיים ורפורמת הלמידה המשמעותית. היום ננסה לצלול יותר לתוך ההקשר של