חדשנות

לחשוב ישן לחשוב חדש

לחשוב ישן לחשוב חדש

לעתים אדם קונה לעצמו תהילת עולם כאשר הוא אומר ברגע הנכון את מה שכולם ידעו מזמן אבל חששו לומר או לא ידעו איך

בחזרה לעתיד: 13 אופני החשיבה של התלמוד

בחזרה לעתיד: 13 אופני החשיבה של התלמוד

ד״ר שמואל פאוסט הוא הוגה וחוקר פורה בתחומי החשיבה היהודית העתיקה. זה מספר עשורים שהוא מוביל פעילות ענפה בתחומי המחקר מתוך ניסיון להנגיש

מרחב החשיבה של דואלוג

עשר הדיברות לחילוץ ידע

יונתן ווינברג הוא יועץ אסטרטגי המלווה תהליכי למידה במגזר הציבורי והחברתי וגם אחד המוחות הכי יצירתיים ופוריים היום בישראל בזיהוי התופעות המתהוות בעולמות

על הוודאות (או: מה למדנו מאתר דואלוג על מה מעניין א.נשים בימי קורונה)

על הוודאות (או: מה למדנו מאתר דואלוג על מה מעניין א.נשים בימי קורונה)

אחד הדברים שארגונים, מנהלים ומנהלות עושים כדי לייצר לעצמם תחושת וודאות, גם אם רגעית, זה לעקוב אחרי המדדים של העסק. המדדים האלו יכולים

גיבוש אסטרטגיה: הצגה בשתי מערכות

גיבוש אסטרטגיה: הצגה בשתי מערכות

כדי לפתח חשיבה פורצת דרך יש להפעיל מערכות קוגניטיביות שפועלות באופן הפוך ומשלים. כיצד ניתן לעשות זאת בתהליכים אסטרטגיים?

הון.סיכון: כיצד פוגע המודל המימוני בחדשנות של חברות הייטק

הון.סיכון: כיצד פוגע המודל המימוני בחדשנות של חברות הייטק

מאמר 2/5 בסדרה ״Hacking Strategy" בנושא אסטרטגיה בעולם הסטרטאפים. לקריאת כל המאמרים בסדרה אף אחד מהשותפים בקרנות הון-סיכון (VC) שאני מכיר לא פועל

הזיהום המושגי של החדשנות

הזיהום המושגי של החדשנות

ה-Harvard Business Review פרסם לאחרונה מאמר קצר על הקושי של ארגונים להטמיע תהליכי חדשנות. המאמר מתחיל מציטוט מחקר של מקינזי לפיו 84% מן

מעבר ל-SWOT – הרצאות ומצגות

מעבר ל-SWOT – הרצאות ומצגות

ב-8 ביוני ערכנו בשיתוף עם יוסי קורן כנס בנושא אסטרטגיה, שינוי ומנהיגות באי-וודאות בקמפוס גוגל. אנו מודים לכל מי שהגיע. ניתן לצפות בהרצאות

על השילוב בין למידה לניהול פרויקטים

על השילוב בין למידה לניהול פרויקטים

מזה זמן מנסים לשלב בבתי ספר ובמסגרות חינוך שונות למידה באמצעות פרויקטים (Project Based Learning). הרציונל הוא לעורר בתלמידים את הדחף ללמוד מתוך

בנגקוק בשקיעה

להתרגל לעבוד באקוסיסטם

אנחנו מצויים לקראת סיום של פרוייקט במסגרתו בחנו יחד עם הנהלה של עמותה גדולה את האסטרטגיה וגישת ההשפעה שלהם כיום. בתהליך הלמידה שלנו,